اخبار ورزشی

آخرین اخبار ورزشی و تحلیل ورزش ایران و جهان

اخبار ورزشی

آخرین اخبار ورزشی و تحلیل ورزش ایران و جهان

ورود پلیس فتا به ماجرای بلیت‌فروشی دربی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، حسن کریمی درباره ناهماهنگی و اشکالات سیستمی بلیط فروشی الکترونیک دربی استقلال و پرسپولیس گفت: از همان روز اولی که این مسیولیت از سوی وزارت ورزش و شورای تامین به ما سپرده شد بنای کارمان شفافیت و امنیت و بهره گیری از دانش جوانان کشور برای ارایه خدمت به هوادران فوتبال بود .


مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: موضوع بلیط فروشی و جلوگیری از برخی سو استفاده‌ها و بی نظمی و آشفتگی سابق به مذاق گروهی خوش نیامده و متاسفانه با هک و حملات سیستمی به روند کار صدمه محدودی زدند.


کریمی افزود: تمامی مدارک و شواهد را امروز برای پلیس فتا آماده کرده ایم و قطعا برای حفظ حقوق مردم و هوادران و فوتبال کشور تا آخر آن را پیگیری می کنیم.


وی در پایان گفت: بلیط فروشی از وظایف سازمانی این شرکت نیست و ما به دستور وزارت ورزش و تاکید شورای تامین وارد شدیم و هر زمان اراده کنند تمام زیر ساخت و مسئولیت آن را واگذار می کنیم.

مدیرعامل نفت، اولین کاندید ریاست فدراسیون؟

به گزارش “ورزش سه” به دو روز پایانی ثبت نام برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نزدیک می‌شویم. جایی که نفرات سرشناسی برای رسیدن به این پست مهم‌ قدم جلو‌ می‌گذارند و از حالا شایعات بازار انتخابات ۲۵ اسفند را داغ کرده است.

 

اما اولین نفر سرشناسی که با انبوهی از مدارک‌ در دست به خیابان سئول و‌ ساختمان فدراسیون فوتبال مراجعه کرد، منصور قنبرزاده مدیرعامل سابق باشگاه نفت تهران بود. فردی که در حال حاضر عضویت در هیئت رییسه سازمان لیگ را تجربه می‌کند و‌ یکی از نفرات مورد اعتماد وزارت ورزش نیز است.

 

با این حال قنبرزاده هنگام ورود و خروج به ساختمان فدراسیون هیچ حرفی با خبرنگاران نزد و‌ در خصوص‌ ثبت نام در انتخابات  سخن خاصی نداشت. اما زمان آبادی، مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون هنگام خروج‌ از ساختمان به خبرنگاران گفت: به احتمال فراوان آقای قنبرزاده در انتخابات ثبت نام کرده است.

 

در این میان مدیرعامل سابق نفت تهران در واکنش به خبر ثبت نامش سکوت کرد و‌ این موضوع را تایید یا تکذیب نکرد  تا همه چیز مبهم باشد.