اخبار ورزشی

آخرین اخبار ورزشی و تحلیل ورزش ایران و جهان

اخبار ورزشی

آخرین اخبار ورزشی و تحلیل ورزش ایران و جهان

دیدار منصوریان و رحمتی در دمای منفی چهل درجه

به گزارش" ورزش سه" تیم های لیگ برتری ذوب آهن و پدیده اولین بازی از دو بازی تدارکاتی رفت و برگشت را امشب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار کردند. این بازی که با حضور نزدیک به 50 هوادار برگزار شد هرچند در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید اما یک بازی محکم و فیزیکی بود.


با وجود آنکه دوتیم در دوران بدنسازی و آماده سازی هستند اما در این بازی نمایشی رو به جلو و تهاجمی داشتند و بارها دروازه یکدیگر را تهدید کردند که دراین بین سهم تیم ذوب بیشتر بود. دو تیم بازی برگشتی نیز روز شنبه در شهر مشهد برگزار خواهند کرد.


-مدافع نیجریه ای ذوب آهن که تازگی به این تیم  پیوسته حدود نیم ساعت در حاشیه این بازی تمرین کرد که این اولین تمرین او با ذوب بود.


-همانطور که پیش بینی می شد علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن و مهدی رحمتی دروازه بان پدیده که در زمان حضور در استقلال با هم دچار چالش شده بودند امروز کاملا بی تفاوت از کنار هم گذشتند و هیچ برخوردی با هم نداشتند. این در حالی است که یحیی گل محمدی  با بازیکنان تیم سابقش ذوب آهن و منصوریان نیز با بازیکنان پدیده (غیر از رحمتی) خوش و بش کردند.


-علیرضا منصوریان و یحیی گل محمدی با وجود دوستانه بودن بازی جنب و جوش زیادی کنار بازی داشتند. اعتراضات داوری نیز در این بازی تدارکاتی  وجود داشت.

مالک نساجی: جدی پای کار ایستاده ام

به گزارش ورزش سه و به نقل از باشگاه نساجی مازندران، محمد اژدری عصر امروز با حضور در اردوی تیم نساجی در کردان کرج با عنوان اینکه ما تنها ۲۱ روز است که باشگاه را تحویل گرفته‌ایم، اظهار کرد: در این مدت سعی کردیم بدون هیچ وقفه‌ای کارهای‌مان را به نحو احسن پیش ببریم.

 

وی افزود: با پیشنهاد آقای قنبری، بدون هیچ شیله‌پیله‌ای و تنها با هدف خدمت وارد عرصه فوتبال شدم و مهم‌ترین هدفم شادی دل مردم است و تا جایی که از دستم بربیاید، برای سربلندی باشگاه نساجی تلاش خواهم کرد.

 

مالک باشگاه نساجی مازندران خاطرنشان کرد: حواشی زیادی طی این مدت برای ما ایجاد شد و انرژی فراوانی را از ما گرفت ولی الحمدلله به‌طور جد پای کار ایستاده‌ام.

 

 

اژدری ادامه داد: طی این مدت با مسئولان مازندران، جناب استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان، نمایندگان مجلس و همچنین برخی از مدیران فوتبالی مشورت کردم تا بتوانم برنامه‌ریزی درستی برای ادامه کار داشته باشم.

 

وی تصریح کرد: نساجی قدمتی ۶۰ ساله دارد، یعنی زمانی که ما نبودیم، این باشگاه تاسیس شد، نباید با حب و بغض‌ها و خودخواهی‌ها نساجی بازیچه شده و به احساسات مردم بی‌احترامی شود.

 

حسینی با تقدیر از ذوب به سپاهان رفت

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا حسینی که دوران درخشانی در ذوب‌آهن داشت و به ویژه در دو سال اخیر نمایش خیره کننده‌ای داشت، در نقل و انتقالات تابستانی به سپاهان، دیگر تیم اصفهانی رفت تا دوران جدیدی را تجربه کند.

 

حسینی امشب در جریان دیدار تدارکاتی ذوبی‌ها برابر پدیده در ورزشگاه فولادشهر اصفهان، بخاطر عملکرد خوبی که در این تیم داشت و دوران بی‌حاشیه‌ای سپری کرد، از سوی سعید آذری تقدیر شد و همچنین با کادر فنی و بازیکنان ذوب‌آهن خداحافظی کرد.

 

محمدرضا حسینی در گفت‌وگو با "ورزش سه"، درباره تقدیر از او عنوان کرد: از باشگاه بزرگ مثل ذوب‌آهن و بچه‌های خوب این تیم و کادر فنی و مدیریت ذوب جز این انتظار نمی‌رفت؛ کسی از این تیم با ناراحتی نمی‌رود و نمی‌آید.

 

او ادامه داد: خدا را شکر چندین سال خوب را در باشگاه ذوب‌آهن بدون هیچ تنشی داشتم و بدون هیچ مصدومیت و مشکلی دوران حضور در این تیم را گذراندم؛ در آخر هم خیلی حرفه‌ای و با رضایت طرفین از باشگاه جدا شدم و می‌توانم بگویم غیر از خوبی و مهربانی در ذوب‌آهن ندیدم، اما بالاخره سرنوشت و مسیر فوتبالی مسئله دیگری است؛ در اصفهان ماندم اما در باشگاه سپاهان در خدمت مردم این شهر هستم.

 

 

وینگر سابق ذوب‌آهن درباره کار با امیر قلعه‌نویی گفت: خدا را شکر تیم‌هایی که آقای قلعه‌نویی سرمربی آن است، برای قهرمانی تلاش می‌کنند و امیرخان غیر از قهرمانی راضی نمی‌شود؛ همانطور که در ذوب‌آهن نشان داد و فصل قبل هم در سپاهان دیدید تیمی که چندین سال نتیجه نمی‌گرفت، پارسال جزو مدعیان قهرمانی بود و در آخر نایب قهرمان شد و همچنین سهمیه آسیایی گرفت.

 

حسینی یادآور شد: امسال تیم خوبی در سپاهان بسته شده و تمرینات پیش فصل خوبی با حضور بازیکنان جدید و باکیفیت داشتیم؛ در بازی‌های دوستانه پیش فصل این تیم خیلی خوب کار کردیم به مرور زمان به آمادگی مطلوب جسمانی و تاکتیکی می‌رسیم؛ ان‌شاالله لیگ را با قدرت شروع می‌کنیم و از همان روز اول نشان خواهیم داد که یک تیم قهرمان هستیم.

 

او تصریح کرد: ذوب‌آهن همیشه در لیگ قهرمانان آسیا خوب کار کرده تجربه فینالیست شدن را دارد، اما فکر می‌کنم امسال نسبت به ذوب‌آهن یک مقدار کم لطفی شده است؛ فصل قبل که ما بودیم و امسال، شرایط طوری است که باید بیشتر از آقای آذری حمایت کنند چون واقعا خیلی زحمت می‌کشند ولی یک مقدار تنها هستند.

 

حسینی تاکید کرد: اگر ذوب آهن یک مقدار حمایت مالی بهتری شود و از نظر روحی شرایط خوبی پیدا کند، فکر می‌کنم با حمایت‌ها از مدیرعامل و تیم، به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کند و حتی به فینال برسد. ذوب‌آهن تیم بی‌حاشیه‌ای است و در لیگ برتر جام حذفی و در لیگ قهرمانان حضور خوبی داشته است؛ ذوب‌آهن یک تیم پُر افتخار است و باید از طرف مسؤولان رده بالا و کارخانه ذوب‌آهن حمایت بهتری از تیم شود.

محمد قاضی به نساجی پیوست

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران که فعالیت جدی در نقل و انتقالات داشته و خریدهای لیگ برتری خود را با بازیکنانی مثل حسن جعفری، مهرداد کفشگری، میلاد سرلک، رضا علیاری، مجتبی بیژن و ... انجام داده بود، امشب هم یک بازیکن در فاز هجومی جذب کرد تا تمام سهمیه‌های لیگ برتری خود را پُر کرده باشد.

 

محمد قاضی که سابقه بازی در تیم‌های فولاد، ذوب‌آهن، پرسپولیس، استقلال، صبا، نفت تهران و پدیده را دارد و فصل گذشته در پیکان عضویت داشت، با قراردادی یک ساله به باشگاه نساجی مازندران پیوست.

 

 

این مهاجم 34 ساله که جزو بازیکنان باتجربه لیگ برتری محسوب می‌شود و فصل گذشته در بیشتر بازی‌های پیکان حضور داشت، در لیگ هفدهم زیر نظر محمدرضا مهاجری در پدیده کار می‌کرد که اکنون نیز مجددا شاگرد این سرمربی در نساجی مازندران شد.

محمد قاضی فصل قبل در پیکان تهران 21 بازی در لیگ برتر انجام داد و موفق شد سه گل به ثمر رساند.

 

صدور رای استیناف، محرومیت تعلیقی و جریمه تراکتور

به گزارش"ورزش سه" به نقل از سایت فدراسیون فوتبال پس از درخواست استیناف از سوی باشگاه تراکتورسازی تبریز مبنی بر رای کمیته انضباطی با شماره 92 مورخ 7 اردیبهشت ماه، کمیته استیناف رای خود را صادر کرد:


-محکومیت باشگاه تراکتورسازی تبریز به پرداخت 900 میلیون ریال  بابت تخلف تماشاگران این باشگاه در بازی مقابل پیکان دایر بر فحاشی به داور، تخریب صندلی ورزشگاه، پرتاب سنگ به سمت داوران و بازیکنان، شکستن شیشه اتاق نماینده و هجوم به داخل زمین و مضروب کردن بازیکنان ودرگیری با پلیس .


- محرومیت تعلیقی از برگزاری  یک دیدار خانگی.


 با توجه به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد کند، به عمل نیامده و مستندا به ماده 106 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، ضمن رد اعتراض،  دادنامه صادره عینا تایید می شود.

 

رای صادره قطعی است.