اخبار ورزشی

آخرین اخبار ورزشی و تحلیل ورزش ایران و جهان

اخبار ورزشی

آخرین اخبار ورزشی و تحلیل ورزش ایران و جهان

فوری؛ پول نیامد، بازگشت استرا در هاله ای از ابهام!

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام مدیران باشگاه استقلال و مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان امروز قرار بود پول استراماچونی از طریق بانک سپه شعبه رم در ایتالیا به حساب او واریز شود اما به دلیل تحریم هایی که علیه ایران به وجود آمده این اتفاق نیفتاد.

 

دقایق پیش بانک های ایتالیایی بسته شد و پول به حساب استراماچونی واریز نشد اما مدیران باشگاه استقلال در تماس با وکلای سرمربی ایتالیایی این باشگاه درخواست کرده اند که چکی به ارزش طلب استراماچونی به او پرداخت کنند تا این مربی بتواند با حضور در بانک آن را نقد کند.

با این حال این روش پرداخت پول چون مبدا آن مشخص نیست مورد تایید استراماچونی و وکلایش قرار نگرفته است و به همین دلیل معلوم نیست تکلیف این مربی ایتالیایی چه می شود. این اتفاق در حالی است که بازیکنان استقلال بسیار امیدوار بودند که استراماچونی از فردا در تمرین این تیم شرکت کند که این اتفاق حداقل تا فردا رخ نخواهد داد.

 

البته مدیران استقلال همچنان با وکلای استراماچونی در تماس هستند و به دنبال راه حل قانونی هستند تا خیال سرمربی ایتالیایی آبی ها را از دریافت پولش راحت کنند.

 

استراماچونی در اعتراض به مشکلات مالی روز قبل از بازی با پیکان ایران را ترک کرد و با وجود اعلام آمادگی برای بازگشت به ایران مدیران استقلال هنوز نتوانسته اند مشکل او را از طریق قانونی حل کنند هرچند که آنها پول این مربی را به طور کامل فراهم کرده اند.

 

با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا استراماچونی برای بازی با ماشین سازی روی نیمکت استقلال خواهد نشست یا نه.

آنچلوتی در آستانه توافق با اورتون

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته و پس از صعود ناپولی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان، این باشگاه اعلام کرد با کارلو آنچلوتی قطع همکاری کرده و سرمربی ایتالیایی خود را اخراج کرده است.

 

 

از همان روز شایعاتی در مورد احتمال حضور کارلتو در لیگ برتر و در دست گرفتن هدایت تیم هایی چون اورتون یا آرسنال مطرح شده است و اسکای اسپورتس خبر از سفر کارلو آنچلوتی به بندر لیورپول و توافقاتی اولیه با باشگاه اورتون داده است. اورتون در تاریخ پنجم دسامبر مارکو سیلوا را اخراج کرد و هم اکنون دانکن فرگوسن این تیم را هدایت می کند. کارلو آنچلوتی سابقه حضور در لیگ برتر و فتح این رقابت ها را روی نیمکت چلسی در کارنامه داشته و با تیم هایی چون میلان، پاری سن ژرمن، رئال مادرید و بایرن مونیخ نیز به این موفقیت دست یافته است.

نیمار: مردم نیمار واقعی را نمی شناسند

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در تابستان سال 2017 و با پرداخت 222 میلیون یورو، نیمار را از بارسلونا جذب کرد تا بالاخره رویای فتح لیگ قهرمانان را عملی کند، اما این اتفاق هنوز رخ نداده است. نیمار در گفت و گو با نشریه فرانس فوتبال در مورد این هدف و البته زوایای پنهان شخصیتی اش صحبت کرده است.

 

نیمار گفت: "هنوز دو سال از قرارداد من باقی مانده و تیم به پیشرفت خود ادامه می دهد. ما باید در این فصل متمرکز شویم تا شرایط به خوبی پیش برود و تا حد ممکن موفق به کسب عناوین شویم. در این فصل اولویت من لیگ قهرمانان است و ما باید با حداکثر تلاش ممکن در هر بازی ظاهر شویم. همیشه هدف این است که همیشه در بازی بعدی پیروز شوید و در تمامی دیدارها ما باید برای این باشگاه مبارزه کنیم و من شرایط را اینگونه می بینم.

 

 

بسیاری از مردم نیمار واقعی را نمی شناسند و تنها پدر و مادر و دوستانم از من شناخت دارند. آنچه مردم می بینند چیزی کاملا متفاوت است و در نهایت آنها شناخت کمی از من دارند. نیمار واقعی فردی بسیار صلح جو و شاد است. او کسی است که از بودن در کنار خانواده و دوستان لذت می برد. من دوست دارم از زندگی لذت برده و طعم تمام لحظات زندگی را در کنار همه بچشم. برای اول بودن فوتبال بازی نمی کنم و از آن لذت می برم. فوتبال باعث می شود احساس خوشبختی کنم و هر بار که در زمین هستم، با تمام تون بازی می کنم."

 

نیمار در مورد عدم اعطای بازوبند کاپیتانی پاری سن ژرمن از سوی توماس توخل به او نیز گفت: "آیا فکر می کنید شخص کاملی وجود دارد؟ فقط خدا کامل است و بقیه همه عیب های کوچکی دارند. رهبر بازیکنی است که به تیم کمک می کند تا پیروز شود و تیم را به سمت موفقیت سوق می دهد. چنین کسی می تواند کاپیتان یا گلزن تیم باشد. همه شیوه رهبری خود را دارند و هرکدام نیز دارای محاسنی است."

رضایت بارسلونا از روند درمان ستاره فرانسوی

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات تکراری سال های اخیر برای عثمان دمبله دوباره رخ داد و این وینگر جوان فرانسوی در دیدار برگشت لیگ قهرمانان مقابل دورتموند آسیب دید تا این بار چهار ماه قادر به همراهی تیمش نباشد. کادر فنی بارسا که از تکرار این روند به ستوه آمده بود، این بار تصمیم گرفت عثمان دمبله را راهی قطر کند تا این بازیکن در کلینیکی پیشرفت در دوحه روند درمان خود را سپری کند.

 

 

به نظر می رسد سبک زندگی عثمان دمبله نقش مهمی در رخ دادن این مصدومیت های متوالی داشته باشد، اما این بار کادر فنی بارسلونا از روند درمان این بازیکن جوان رضایت داشته و تصور می کند این اتفاق دیگر برای عثمان دمبله در سال جدید تکرار نخواهد شد.

 

طبق ادعای کادناسر، عثمان دمبله بخشی از روند ریکاوری خود را در قطر طی کرده و دیروز به بارسلون سفر کرد، اما به زودی برای پیگیری درمان خود به قطر بازخواهد گشت. البته قرار نیست عثمان دمبله  به این زودی ها قادر به بازگشت به میادین باشد و روند درمان او زمان بر خواهد بود. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، عثمان دمبله می تواند تیمش را در دیدار مقابل ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در ماه فوریه همراهی کند، البته اگر دوباره مصدومیتی رخ نداده و باعث دوری این بازیکن از میادین نشود.

نمادهای عجیب مبارزه با نژادپرستی در سری آ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در این نمایشگاه آثاری از سیمون فوگازوتو، هنرمند مشهور بین المللی به نمایش گذاشته شده و او در تمام نقاشی های خود از شامپانزه و میمون استفاده می کند.

 

فوگازوتو در این رابطه گفت: "برای یک هنرمند، چیزی مهمتر از تلاش برای تغییر درک مردم از طریق کارش نیست. با این سه نقاشی سعی کردم نشان دهم که همه موجوداتی پیچیده و جذاب هستیم که می توانند غمگین یا خوشحال باشیم، چه کاتولیک، چه مسلمان یا بودایی، اما در پایان رنگ پوست ما اهمیتی ندارد. من میمون ها را به عنوان استعاره ای از انسان ها نقاشی می کنم. ما این مفهوم را به نژادپرستان باز می گردانیم، زیرا همه ما میمون هستیم. بنابراین من یک میمون غربی، یک میمون آسیایی و یک میمون سیاه را نقاشی کردم."

 

همچنین لوییجی دی سیروو، مدیر اتحادیه سری آ نیز در این رابطه توضیح داد: "نقاشی های سیمون به طور کامل ارزش های بازی جوانمردانه و افزایش بردباری را نشان می دهد و در دفتر مرکزی ما باقی خواهد ماند. ما می دانیم که نژادپرستی یک مشکل بومی و بسیار پیچیده است، بنابراین ما در سه جبهه فرهنگی از طریق آثار هنری مانند نقاشی های سیمون، ورزش از طریق یک سری ابتکارات و بازیکنان و باشگاه ها و همچنین سرکوبگرانه، از طریق همکاری با پلیس فعالیت می کنیم. ما اطمینان داریم با فعالیت در این سه سطح می توانیم بر این طاعون که زیبایی های ورزشی جهان را خراب می کند غلبه کنیم."

 

 

 

از سراسر وب